6.04.2011

遊走檳城 峇都丁宜海灘 Day 2 下午 (3)

峇都丁宜海灘 Batu Feringgi



我和朋友在其中一間 cafe 落腳, 邊歎 satay, 邊喝可樂, 吹吹海風. 天氣非常好, 靚到呢!








但朋友還不滿足, 投訴網上的照片並唔係咁 !! 究竟應該係點?




應該係咁 ↑  同一時間, 有人玩跳降落傘, 有人玩香蕉船, 仲水上電單車, 同埋滑浪 ! Oh ~









去完海灘, 又搭巴士.

追巴士追左兩個街口, 師傅非常好人 停在巴士站等埋我地.
同樣情況之後都有發生 (原來好多人都鍾意追巴士 !!)
而師傅每次都會停車等. 所以一程車其實坐好耐 ! @_@


Gurney Plaza 外望 海邊長堤


回程去了 Gurney Plaza, Secret Recipe 買蛋糕 下午茶 !
Secret Recipe 在亞洲很多地方已有分店, 只差香港. 該很快會有吧.




這件 Low fat peach cream cake 是標明沒有半點反式脂肪(Trans fats ).


回到 G Hotel 時間已經差不多四點, 還沒有半點日落的跡像.
那麼漂亮的泳池, 不下去玩玩真是白浪費 !
下去以後, 竟然讓我發現了在照片中, 看不見的户外  Jacuzzi !!
八坐位大的 露天按摩浴池, 就只有我們二人亨用 !!  爽死 !!
G Hotel 的大堂, 裝潢有格調. 旁邊還有個露天茶坐, 感覺非常舒適. 大堂的接待員專業有善, 知道我們還沒有按電梯的樓層, 竟然主動地恊助, 讚!



小小不滿意的是泳池樓層的女生洗手間, 竟沒有更室 和沐浴的設備.




下篇 : 遊走檳城 Gurney Plaza Day 2 晚上 (4)  



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...