1.02.2012

iPhone 4S 跌破底...殼


請你在細看它的死因之前, 請跟我一起默哀一分鐘 ~
為 $5088 而默哀...
為趺破底殼而默哀...
為有可能回收價趺破底價而默哀...


在 2012 年的第一天, 我跌爛左個  iPhone 4S 底殼


PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
唔制呀...
揼心...
心痛...
赤...

跌破底殼的一刻
彷如孩童一樣豪哭了三分鐘 還附加揼地
因為...死得不值 (死得唔抵)
真兇還要假裝事不關已 專注地把 "天與地" 的大結局看完...

事發很簡單
我都唔係第一次將部 iPhone 4S 跌落地啦
It is fine, it is durable
次次都無事呀
話說  今晚我又跌 iPhone 4S 落地
跌左去一個我唔夠手長去汁的位置
有個好心人幫我汁
點知...
同一時間 佢唔小心 整跌左個玻璃瓶
個玻璃瓶..   好似同個電話有仇咁... 唉
唔係 係好似十世無見咁...
一頭摏落去...
你明啦 ....唉

怪得邊個 ?
怪個玻璃瓶 ?
唉...換個殼最多都係 $300 左右姐

我換左殼再 update 大家 ~






2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...