11.10.2010

Blythe - 有無脾精烤鴨做手信先


Envy (Blythe) : 嘩,你番來啦, 我好掛住你呀, 來個抱抱吧 !



 Envy (Blythe) :  咪住先, 你去左 "脾精" 幾日, 有無買手信比我?
 Air-doll (Me ^^) : 只有冰糖胡蘆, 果脯, 窩窩頭 咋
 Envy (Blythe) : 你無買 全x德 袋裝燒鴨比我 ?

 Air-doll (Me ||_-|| ) : 無呀...

  Envy (Blythe) : 無呀 !
 Envy (Blythe) : 咁呀...
Envy (Blythe) : 打咩 (日文!) 你唔好入我間屋呀.

Air-doll (Me) : 咁係屋企門口影張相得掛



















Model : Envy - Urban Cow Girl, Custom Blythe 改娃

想看多點 Envy 囡囡的相集  可到這篇 Blythe 裸の女王樣


想看 Envy 囡囡資料 可到這篇  My girls - Blythe ID


4 comments:

  1. Tresa@Eureka12/11/10 17:57

    我都好同情你,咁多個女,買得俾邊個吖?

    ReplyDelete
  2. 所以 以前我買手信都只會買比人地個囡

    ReplyDelete
  3. Anonymous26/2/11 23:34

    very funny

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...