6.11.2010

給弟弟的安眠曲 About her brother


給弟弟的安眠曲




故事簡介
本屆柏林電影節閉幕電影,日本電影大師山田洋次作品。故事講述姊姊吟子(吉永小百合飾)早年亡夫,在東京近郊經營藥房,一手湊大獨生女兒小春(蒼井優飾)。弟弟鐵郎(笑福亭鶴瓶飾)在大阪胡混地過日子,一事無成,多年前在姐夫死忌上大醉搗亂後,就銷聲匿跡。久違了的兩姊弟,今天竟然在小春的婚禮重遇,還觸怒了親友。過了不久,小春婚姻失敗,搬回娘家;碰巧鐵郎又來了東京探望姊姊,但看著弟弟消瘦的背影,吟子突然有一種不祥的預感…

導演 : 山田洋次
演員 : 吉永小百合、笑福亭鶴瓶、蒼井優、加瀨亮
片長 : 127 分鐘
級數 : I
語言 : 日語 (中英文字幕)
Info From Yahoo Movies



坦白講...悶
故事太簡單, 戲名已經把劇情交代清楚
如果唔係因為有吉永小百合, 我應該走左



佢真係好靚, 好 Elegant (點睇都唔似 65 歲)
小學6年級開始出道, 點都有D演技

另一男角 - 笑福亭鶴瓶 (弟弟),
Jim Carrey 占基利式演法 (係舊時的占基利 ! 占基利現在也沒那麼誇張了)
浮誇到極點, 加上其貌不揚... 真係唔想見到佢
不過...劇情就係想你討厭佢
電影末段弟弟病亥危, 亦過於做作, 擺明係想催淚, 太過低手

看到有些影評, 竟然把這電影和 "禮儀師之奏鳴曲" 相提並論
嘩! 唔好信呀! 完完全全兩回事 !

聾貓睇睇指數 4大隻

唔知係安安定佳佳話 : 可以不看, 除非你係 吉永小百合 或者係 導演 山田洋次 的 fans, 又或者係弟弟  笑福亭鶴瓶的 fans




**************************************************
吉永小百合(1945年3 月13日)出生於東京都澀谷區的日本女演員。

小學6年級時出演了電視劇《赤胴鈴之助》。1962年憑電影《有化鐵爐的街》的表演,獲藍絲帶賞最佳女主角獎。之後,1985年《天國的車站》﹑1989年《華之亂》﹑2001年《長崎漫步曲》和2006年《北之零年》,共計4次獲日本電影金像獎最佳女主角獎。

另外,1962年與橋幸夫二重唱的唱片『無論什麼時候夢』獲日本唱片大獎大獎,銷量達30萬張。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...