6.30.2010

Sex and the city 2






Blythe 用眼睇指數  10 分











B囡話 :             
我唔係 Sex and the city 的 Fans, 亦唔係 Jessica Parker 的 Fans, 我其實又唔係好恨睇, 不過之前有睇開Sex and the city , 好似無理由唔再睇. 呀有! 有一個理由唔睇, 唔想見到 Carrie 年華老去.




我睇完套戲, 心中不禁要慨嘆這套該是終結吧. 我估 應該唔可能拍第三集, 她老了很多. 在醫學美客科技先進的美國, 點解會攪成咁. 同劇兼同齡的 Charlotte, 看來比 Carrie 好很多. 全套戲有一千零一個 close up 比 Carrie, 嘩, 攝影師真係大整蠱 ! (我係指整蠱我, 個心真係離一離!)



▲Side shot for Jessica Parker's feet at the official web of Sex and the city 2.
    影佢果個大整蠱, PO果個更大整蠱!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...