7.21.2010

90後.少女.性起義 (Fish Tank) Vs 天水圍的日與夜



中文戲名 係電影的內容撮要, 一個90後的少女, 有關性起義的故事.
哈, 英文戲名 Fish Tank, 有格調好多!





簡單來說, 我覺得係英國版的天水圍的日與夜(許鞍華電影)
天水圍的日與夜 是 師奶鮑起靜在天水圍的屋邨,幾星期內的生活片段
Fish Tank 是一個同樣住在英國公屋90後問題少女,在幾星期內惹的麻煩事


《天》片有嘗試探討不少社區的家庭問,亦有隱閉青年的投射, 獨居長者,家庭貧富懸, 師奶對家庭的情義結等等...《 Fish Tank 》同樣有類似的問題, 90後問題少女,單親家庭, 家庭不和, 壞學生, 問題少女遇到的問題 : 工作Vs學業, 15歲做夜場, 壞男人等等




《天》片的戲名係唔係意味著 Everyday's life ? 而 《 Fish Tank 》的戲名係唔係代表好多人屋企都有...我就知你屋企有個90後 加個魚缸. 更相似的是 《 Fish Tank 》女主角憑藉此電影獲頒英國獨立電影獎最佳新進演員、愛丁堡電影節最佳女主角、倫敦影評人協會最佳新進演員獎,以及英國獨立電影最佳女主角. (4個) 而代表亞洲 (...電視 ) 的鮑起靜獲頒 2008年度香港電影評論學會 及香港電影金像獎最佳女主角 (2個)


唔同係《 Fish Tank 》女主角 Katie Jarvis 演得唔錯  (但竟然是第一次做戲!!) 而鮑起靜由1966年開始演戲, 但我睇唔出佢演得有幾好. 我唔排除鮑起靜真係識演戲, 只係《天》片太平淡, 毫無劇情, 毫無起伏, 好難feel 到她的演技.







90後.少女.性起義
Blythe 指數 6















天水圍的日與夜
Blythe 指數 我係去支持許鞍華電影!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...