8.04.2010

潛行凶間 Inception





Synopsis
故事背景, 他們是一班精於潛盜的神偷,專門趁目標人物於睡夢狀態中思維最軟弱的時候,潛入他們的意識中盜取機密資料. 但原來.....人的潛意識係可以好強 (即使係在睡夢狀態 ), 繼而引發一連串的意外.


Blythe 用眼睇指數 9








簡單講, 劇情豐富精彩, 滿足官能刺激之餘 , 個個靚人靚景識做戲,
咁點解要扣1 分?
哈哈! 劇情實在太豐富, 而精密.... 我喱D 睇慣戲, 都覺得有點頭痛
而且好似覺得自己睇唔晒... 好似好多野睇漏左...
即係....好想睇多次 !

劇情的結構很緊密, 講好多 "夢" 的東西. 如當我們做夢時, 腦部會把外來刺激轉化成夢境 以防止被驚醒. 最最最令人感同身受的實例係, 你內急時會夢見水, 海灘 等等...  去舒緩你的身心 (嘻!) 令你不用醒來上厠所. 這亦是潛意識強勁之處.

弗洛伊德 (Sigmund Freud) 認為「夢是一種在現實中實現不了和受壓抑的願望的滿足」。



他更大膽地認為這些實現不了和受壓抑的願望多半是和「性」有關的。夢是一種潛意識的活動,由於人的心理防衛機制把人的本我願望壓抑下去,在潛意識的活動中的主要內容被壓抑的願望並非是直接表達於夢中,而是通過扭曲變作為象徵的形式出現,故夢都是象徵的。弗洛伊德 更說 "夢境是通往潛意識的王道"  "royal road to the unconscious" 有趣有趣!

講講Casts  - 絕對強勁





Leonardo DiCaprio (唔使講啦)
Joseph Gordon-Levitt (500 days of Summer)
Ellen Page (Juno少女孕記)
Marion Cotillard (大犯罪家) (Cinema Italiano)
渡邊謙(最後武士) (藝伎回憶錄)

←渡邊謙 (型!)



再講場景, 我一直以為全部只係電腦特效, 直至我看到以下圖片





套戲唔使一定要 3D, 都可以好好睇.
.

.
以下文字包含電影內容.
.

.

.

.


.
.
如果你真係唔明套戲可以問我
更可以看以下的图解 Inception 中的夢中夢中夢......
The 5 levels of inception
這图的出處不詳, 但我覺得唔係來自官方, 因為內容不是100%正確, 但聊勝於無







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...