8.27.2010

得閒炒飯 All about love



沒想過電影會這麼好看!

原先只想看一下久違了的吳君如和周慧敏
我知道她倆會演一對同性戀伴侶
我知道炒飯的意思是台灣流行用語, 解 "做愛"
我以為只是噱頭

例如 梁洛施 楊丞琳合演 的 [刺青], 林嘉欣 的 [花吃了那女孩], 以及N年前的 [自梳] 刘嘉玲和杨采妮.

而一對女同性戀者的床戲
往往都是三級色情電影的題材
誰知這電影竟然是探討 Lesbian 和  Bisexual
因為題材較冷門 Wow ! Surprised !
戲中竟然沒有三級床戲, Surprise Again !
但卻有吳君如露骨和張兆輝大談性愛技巧
還有周慧敏和陳偉霆 sex on the beach....哈哈 ! 陳偉霆好 cute !








我從沒有期待周慧敏會演戲
我只是想看看 久違了的玉女獎門人
Oh ! Vivian 又點會令我失望呢 ^^
演出不俗 絕對稱職
戲中的衣著打扮一流 !
靚! 絕對配合年齡的一流打扮
全部係 Ready-to-wear
我好想立即買一套著番工 !
有睇港版 Sex and the city 的感覺

至於吳君如....
可能角色比較難演...
可能佢的衣著打扮一向都係水平以上...
可能....

唉, 真係爭唔落
著黑色就似 TB 或者 Bi ?
無胸就唔好比 Deep V佢著啦
真 TB 同 TBG 一齊時會著得好 boyish, 個胸收得好密架
做番女仔時又會著得好 Lady
總之君如就唔似啦...

陳偉霆的角色十分討好
他演出OK
唯獨....
陳偉霆的鼻子實在太尖了 (有 Micheal Jackson 的影子)
太礙眼




Blythe Rating : 7 Marks




伸廷閱讀
Les = Lesbian 女同性戀
TB = Tomboy 女同性戀中的男角
TBG = Tomboy Girl 女同性戀中的女角
Bi = Bisexual  雙性戀, 男又得女又得
我係散場時, 有個女仔好大聲話, 自己都識個女仔係Gay ... @_@



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...