11.23.2011

Dal 3P



Risa : 有人話我係最靚的 Dal !






Risa : 呵呵呵, 我又真係幾靚播 ~



Lipoca (右) : 邊個話??!! 慳 D 啦 Baby !
Risa (左) : 吓... 我唔制呀 !



Risa  :  我唔靚咩 ? 我條裙唔靚咩 ? 你話呀~ 我要你話呀 ~


3P XD


Taeyang (中) : 兩姊妹唔好嗌交啦, 一齊笑下影張相啦 !
Lipoca (右) : 我以後唔講野0羅...
Risa (左) : 我未嬲完播 ~



Taeyang : 獎你影多張合照啦 ~
Risa : 我要做你女朋友 ~
Taeyang : ... .... ...



送多張 Close up ~
Lovers





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...