11.13.2011

收到 iPhone 4S Smartone 出機


iPhone 4S 到手 ! 哈 !

估唔到 Smartone 咁快手播.






話說那天 11月4號 收到 Smartone 話可以預訂 iPhone 4S 的短訊, 我便飛撲上網登記.
才不過 開賣了兩天 (13號) 便收到通知可以攞機 !

11:00 正到達 Smartone 門市, 竟然未開閘 ??! 但係已經有數十人在排隊 ! 有位 ching 仲揸住盒大家樂早餐食緊. Smartone 約我11:00 , 我仲以為係11:00 有機攞 ....

back 實在太天真...





我無同人爭排位, 所以係第26號飛.
11:00 正去到, 都要排到 26號....

你估我等左幾耐呢 ?
上次買 iPhone4 等左一個鐘鬆D
今次差不多兩個鐘 !!
梗係啦開得果幾個 counter !

到我有機攞的時候, 我睇到身邊有D人張飛係 70 號 !!!!!!
嘩 ! 等到今晚關門都未到啦 !

下圖攝於 12:10 , 我攞完機的時候.
B 飛係攞機.







三代同堂. iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S


今次唔使去IFC 同人迫, 唔使排隊排通宵
唔使周街小便, 唔使比人困係鐵籠,
又慳左 Apple Store 官網的郵寄時間
又可以用正價出機
又唔使要食豬頭骨, 夾硬要買三千蚊電器
仲兩日有機攞
OK 播 ! 


Photobucket


不過, 更加 "筍" 係,
我用HSBC信用咭 係新城市廣場出機
每伍百蚊有三十蚊回贈
你自己計下我平左幾錢
哈 ! 直頭  筍筍筍 ! 嘻 !
過幾日, 我會去放機, 我下星期再出 POST  !


PhotobucketPhotobucketPhotobucket









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...