8.19.2010

愛樂團 赤西仁主演





這套電影,我沒有特別想看與否
但是它的 "曲線" 宣傳效果, 令我有點心癢
什麼"曲線" 宣傳?

第一次接觸 : 在戲院乍現人龍排隊等看優先場.. .嘩
第二次接觸 : 星期六日, 兩場都只有頭幾行(每日只影一場). .嘩
第三次接觸 : 星期六日再 Full House, 係比人包場 !
第四次接觸 : 戲院門口張 Poster 寫住 "亞洲Fans 什麼什麼..." (我忘記了是什麼 :P ), 但更厲害的是同一時間有 5 個人圍住張 Poster 評頭品足 ! (包括我和我1個朋友)

影片由《情書》導演岩井俊二編劇
日本音樂教父小林武史執導
唔錯唔錯.... 《情書》有幾好睇唔使我再講啦
一於 Go Go Go !



故事簡介: 日本搖滾樂隊最興盛的90年代,LANDS樂隊的走紅人生小片段 .(注意係故事, 日本90年代時無 LANDS 樂隊 , 只是近日因為電影在日本大收旺場, 男主角赤西仁以LANDS樂隊名義作個人發展. )

▼男主角 赤西仁. 個人認為 MK Look 和日系 Look  往往只差一線 .... 赤西仁在戲中的打扮, 絕對係踩界之作!




Blythe 指數 5分


 




簡評
不過不失
日本音樂教父的音樂沒有遇期的吸引

赤西仁演繹對女主角那份執著迷戀, 自有其吸引之處
.
.
以下文字包含電影內容.

故事講述90年代的日本...... 係20年前...他們的衣著打扮... amm....
大部份人係無問題, 只係平平無奇... 男主角 尚可
但女主角 (北乃紀伊) ....
....
....
係劣 ! 我指成個人, 包括衣著打扮, 演技, 樣子 等等
普通過普通, 但故事係講赤西仁對她迷戀10年, 從不放棄 (無說服力 ! )
而她偏偏留在赤西仁身邊10年, 但唔鐘意赤西仁  .... (唔多 make sense)
作為當紅 Rock Band主音, 身邊女伴應該可以好D, 至少係會喜歡自己的... 是嗎?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...