9.17.2010

iPhone 4 TNT Vs DHL 送貨 (更新回收價)




3 個 generation 的 iPhone 齊晒 ^^

我覺得網民的力量又一次獲得肯定 !
大家成日上 forum 去唱衰 TNT, 初步成功啦 ! 哈哈哈 ! 我部新機係由 DHL送來.
我剛剛在 29 Aug 訂購的電話, Apple Store 明明 13 Sep 先出貨, 但係14 Sep 一早就收到. 哈哈哈 ! 當 DHL 的快遞員問我攞身份證的時候, 我仲反問佢, 件貨係咩來....哈哈哈 !佢呆一呆.... iPhone 4 呀! 我初初以為係我的淘寶貨仔. 嘻. 什麼順豐呀,圓通呀, 從來都唔使睇身份證.  不過, 最奇係佢無預先打電話比我... 好彩係到啫.

上次訂iPhone, 我和大家一樣. TNT的快遞員明明沒有來過, 便屈我沒人在家. 最後都是去觀塘貨倉, 又攪一輪, 又等一餐先攞到, 但明明比左 $4998 係包快遞架嗎...  TNT 的快遞服務仲哀過, 係淘寶買野的國內快遞公司. TNT 檢討下啦, 同Apple 簽左約唔代表咩, 因住比人告你違約 !

真係估唔到, 今次買 iPhone 咁順利! Like x 10 Photobucket


△▲◎☆★◇◆㊣◆◇★☆◎▲△㊣△▲◎☆★◇◆㊣◆◇★☆◎▲△㊣
9.15.2010 8.30pm 更新

我已經將電話放售.
本來這等小事, 不該再更新
但, 我不明白....

明明在各大 "科林", 一眾巴打們 C Hing 們, 都說放機價每況愈下. 我預料是 $6300 左右. 但實際上, 放機價比上兩星期還要高. 先說兩星期前, 先達價約$6400 - 6550 (我朋友放$6450). 但今次最便宜那間也開價 $6550. (最後我放 $6600) 究竟係巴打們 C Hing 們在科林留一手? 定個個都係打手, 一起做冧個價? 定還是那個暫停放機到先達的行動成功了? 定係巴打放機, 同絲絲打放機唔同價 ?

費解 ? Photobucket願一眾高人先人達人賜教賜教.



*如果你有時間也可以看看我其他關於 Apple 蘋果產品 的文章 , 在左邊選 "唉瘋" (或直接按此)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...