9.10.2010

誰偷走了我的吻 松山研一



是 松山研一 加 崛北真希, 兩個我超級喜歡的日本藝人
套戲無理由唔好睇
個個鏡頭都係"大頭" (即是極近鏡) 無理由會唔冧
他們還要演情侶 攬攬錫錫少不免
無理由會唔投入 理應好有代入感
一邊睇,我一邊問自己  "做完未?"

咁究竟係松山研一有問題定係我 ?
或是 崛北真希 的演出失準?
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈





崛北真希 演出絕對稱職, 簡直係 [花樣少男少女] 中, 一樣的演出 ! 連髮型都一樣 ! 電影的初段, 有崛北長髮 look, 唔係唔好睇, 只係唔慣.


咁松山研一? 演出無問題, 但精神有問題. 我以為他今次正正經經演小乖乖, 誰知還是跳不出框框. 報刊都稱他為 "日本怪雞藝人", 果然今次都係顛顛地.

唔可以怪任何人, 觀眾想看什麼便給什麼, 是自然不過的道理. 同場加送, 熱情粉絲的傻笑. 每次影崛北真希的大頭, 都會引起粉絲的甜笑聲.

你多久沒有嘗過只為看到 "他" 的臉而笑 ?  該很久了吧 ? 我的那個 "他" 叫周星馳.



 Rating : 6 Marks












青春片劇情...嘻嘻哈哈又一 day
無咩要挑剔
劇情再明快一點, 會更好看.
但這種節奏又好像是日本電影的特色.... ?!

其實松山研一最近還有一套電影 [卡姆伊外傳]
演劍術高明的忍者...
不過, 好驚又係悶場

我還是乖乖地等 [挪威的森林] 內的松山研一吧
先來看看劇照 止止咳






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...