9.25.2010

先達風暴 iPhone 4回收價大跌



部份轉載自 Ketchup 9.22 174


iPhone 4喪炒 7個幾禮拜,入市嘅炒家依然不斷增加,近排已達全民皆炒嘅地步!但喺上週四( 9月 16日),中國聯通正式公布發售大陸版 iPhone 4行貨嘅消息,先達收機價即時冧至$5,800( 16GB)歷史低位,仲引發恐慌性拋售。點知過得 1日,回收價居然出現反彈,班先達友話仍然有得炒,呢次只屬震倉。

大陸傳媒一直傳聯通喺 9月中出 iPhone4,但因官方始終冇證實,所以班炒家堅持唔信。點知 9月 16日聯通真係公布咗出機 plan,嚇到大陸莊家唔敢再落香港接貨...


先達由當日下午 3點起,回收價每半個鐘跌$100, 16GB由高位$6,600直插至$5,800,仲有好多鋪封盤唔收。呢日全場亂到飛起,人稱「先達風暴」


黃金周有望再戰高位
但係大陸再有消息指聯通都唔會多貨,每人限訂 1部機。市場消化晒消息後,大陸莊家喺上週五派人嚟接貨, 16GB回收價回升到$6,100。先達友預計後市仲有上升空間,到咗 10.1黃金周,大班自由行落香港掃貨嗰陣,回收價就可能突破$6,500,若然你有機喺 9月尾到,不妨等到黃金周先放。


網料傳冇 SIM lock港版 32GB喺秋葉原賣到¥ 119,800(約$11,200)一部,回收價都有成$9,000,但運部未開封嘅機去日本好難。


*如果你有時間也可以看看我其他關於 Apple 蘋果產品 的文章 , 在左邊選 "唉瘋" (或直接按此)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...