7.18.2010

Blythe 蛋糕囡囡之真身




我叫 Tina, 媽媽有時叫我 TinTin (天天)

因為媽媽想天天都放假....想天天都睡懶覺....  ||_-|||

我在家中排第三, 大家姐是 Skate Date (SD), 二姐是 Bohemian Beat Again.

不過因為搬屋, 她們仍舊要住在貨倉.......

媽媽仲要唔記得左, 放左係邊個紙箱, 上次拆左5個紙箱都搵唔到,
媽媽先會一擲千金買左我, 我真好彩......

Blythe1


Blythe Model :
Denizens of the Lake Christina the Bride
CWC Limited Edition 7th Anniversary Doll



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...