1.07.2011

挪威的森林 松山研一 Norwegian Wood




12月31號大除夕放棄了看煙花, 看了這套.

















早知煙花好過...
連 松山研一 (Ken'ichi Matsuyama) 都悶埋
得個悶字
Photobucket Photobucket Photobucket
可能我估我唔鍾意個女主角 Rinko Kikuchi 菊地凜子

可能係我老左?
當時睇 挪威的森林 小說都覺得好好睇架
可能當年選擇小?
當時時仲有衛斯理, 大量 亦舒
死啦, 我開始想當年... 想唔認老都唔得...

我唔鍾意個女主角 Rinko Kikuchi 菊地凜子
電影 巴別塔 中那個聾啞女高中生
無情情 係自己爸爸面前除晒衫 然後跳樓果個呀

(電影 巴別塔 Babel 在其他亞洲譯 火線交錯 )
當時她的演出清新, 令人帶點驚喜, 在 挪威的森林 中的她樣子滄桑得可以演 松山研一 的姐姐—— 沒個性沒氣質沒美貌。尤其是那幾個雷聲大雨點小的性交場面, 也難免令人 拿來和 巴別塔 中的 菊地凜子 比較。






最後想說, 又不知說出來好不好...
(和內容有關 自行決定啦)
...
...
...
電影大部份都是在 越南 拍的

雖然景色真是十分漂亮
但感覺有點怪怪
故事不是發生在日本嗎?
唔好怪我崇日, 日本和越南的級數真是差很逺


睇 Trailer O 架啦 , 唔使買票入場. 買DVD 都可以慳番.


2 comments:

  1. TreSA @ Eureka8/1/11 23:00

    你好似好鍾意睇日本片。

    ReplyDelete
  2. 表面證據好似係, 但實際唔係, 只係日本片多D 野想發表...
    日本片 D 相都靚 D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...