4.26.2011

危機解密 粗眉仔死7次



兩張都係電影 危機解密 的海報,但係有無令你想起另一套電影?? 有無少少似 Inception 潛行凶間 ?  其實唔只海報似,電影構思 都建基於 潛行凶間 類似的 ,非常假設的科學理念 — Source Code 源碼 (原始碼) 實驗計劃 。

而故事的主幹和 Avatar 亞凡達 又有D似播...













Blythe 用眼睇指數
6 points











簡評: 3D 玉蒲團 應該更好睇, 哈哈哈



以下文字包含電影內容.
.
.
.
之前羅樂林24小時死5次紅遍網上 (或者你計42小時6次又得)。不過原來 粗眉仔 Jake Gyllenhaal 都唔弱,套戲 《危機解密 》Source Code 內死足7次。

唔記得邊個 粗眉仔 ? Jake Gyllenhaal ?

電影 《 斷背山 》入面, 較年輕那位。 條眉 係正常人兩倍咁粗 同對眼一樣 size。哈哈哈。 形容得好似呢 !

死足7次悶唔悶 ? 其實真係有一點點悶... 不過都有幾款死法。電影重複又重複類似的片段 ,又有一大堆似是而非的科學理念, 諸如 — 原始碼 source code 和 平行宇宙 (Parallel Universe)等等。

而故事的主幹 點樣同  Avatar 亞凡達  相似 ?? (提示: 唔係 3D 部份相似, 係男主角似, 大家都係軍人... 大家都... ) ... ... 如果我真係講左出來, 你睇的時候真係會好悶架。自己睇啦 。










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...