5.30.2011

Blythe x Chocolate Rain





My hand made Chocolate Rain dress set
Inspired by a local brand in Hong Kong called Chocolate Rain - Fatina




囡囡自我介紹

Hello , 我是 Rain 小雨
看我一頭 signature hair 便知我是 Punkaholic People
原先買我回來是要當改娃
這個家真的容不下一隻原裝娃娃嗎 ?
我們每一個都難逃毒手...
真的大有大改 小有小改 若然未改 只是時神未到

好彩最後 主人媽媽  對我愛不釋手 才逃過一劫
尤其是我那個灰色正眼 襯黑短髮
再加天生三白眼 更令主人對我由憐生愛
獲賜名號  三白眼小姐
善哉善哉


Fatina - Chocolate Rain















http://www.chocolaterain.com/


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...