4.01.2012

春嬌與志明 Love in the buff


唔知大家有無留意,  電影 志明與春嬌 的續集  係叫春嬌與志明 ?
有些朋友以為 係舊電影重上... @_@

電影第一集 我覺得好好睇, 我比9分 (10分滿)
可按此重溫 ->  人間喜劇 + 志明與春嬌






其實電影續集, 做到一半, 我已經覺得悶...
講志明同春嬌番左大陸做野...
香港人北上工作, 都起碼廿年前的事
對於都要番大陸做野的我來說, 更是 悶悶悶 !

直至春嬌同內地人相睇, 相睇對象是一個從未拍拖, 但貌似黃曉明 的男子 ! 這一段好笑 !
詳情我唔講住, 因為自己睇先有驚喜 ! 遲一點, 電影落畫後, 我會再更新.




電影另一個高潮位片尾, 王馨平 的名曲 別問我是誰, 哈哈 ! 笑到肚痛 !
本來想保持神秘感唔 PO 相, 不過原來電影宣傳已經開晒穚...
係余文樂扮王馨平 拍別問我是誰 MV ! 好好笑 !




上集電影對白精彩有趣 , 當然 減去粗話 我會更高興.

今集粗話依舊,  電影對白略兼未夠精彩...


今次續集 我會比 8 分

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...