4.27.2012

Openrice Wooloomooloo

單看 文章標題 - Wooloomooloo
你知道是什麼嗎? 
嘻, 是在灣仔一間 Steak House
字面意思係年輕的袋鼠
不過, 這裡沒有賣袋鼠肉
牛排倒是有很多選擇




看著漂亮的景色吃飯 零舍開胃 !
@The Hennessy 31樓及頂樓






很久沒有在 Steak House 吃午餐 !
很期待 !
一邊等一邊欣賞靚景 ! Enjoy !!




Duck Breast Roll + Green Salad + Garlic Bread
頭盤 : 鴨胸捲 + 蔬菜沙拉 + 蒜蓉包


其實我不太喜歡鴨胸...
但因為我更不喜歡另一款頭盤


Beetroot Soup - 紅菜頭湯 ....

你要我硬把紅菜頭吃下, 我最多 "骨" 聲吞左佢,
但要把整碗 螢光粉紅色的紅菜頭湯幹掉... 也真有點難度 >_<
看著朋友那碗螢光粉紅色的湯 
掛住笑 唔記得左影相 ...哈哈 !




凈係話比你聽好食 係唔夠
我幫你做個比較
我係 扒皇之皇 吃個 $300 的扒餐 都無咁好食
這裡又有靚景 仲係高級餐廳 
(點都高級過 扒皇之皇 掛 ...)
Set Lunch 都係 $148, 絕對抵食
加$25 仲有甜品





熱咖啡...
話正多 合我心 為您煮咖啡
味帶香 又帶甘 是那黑咖啡...
Sorry 掛住唱 熱咖啡...

好飲過 Starbucks 啦 ~



服務方面 - 本來係滿分
點解因為佢地不停咁問我地 How is your food 
又不停咁講 Have a nice day 
有D 煩, 扣 0.5 分 ^^





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...