5.02.2012

3D樣

Highlight

Highlight多為白色粉末、微閃,利用光線折射凸出面部起伏,選對顏色唔只可以令你睇落更精神更白淨。 Highlight係比較冷門嘅產品,用法唔易所以未必係人都買,不過佢用量極少可以無聲無色地改善妝容,絕對係一件值得投資嘅妝品。




Where
a.東方人務必於眼底倒三角打 highlight,效果跟打燈一樣咁 sharp。

How
b.眼頭、眉頭、鼻頭同下巴這 4個位, highlight要一齊打才有全面提升效果,單化一部分不如唔好化。
眼頭、額頭可以淺 2度的濕粉或光影筆打 highlight,但令身產品碰不得,只會令眼紋更現,額角油淋淋。

Colour
c.眼及眉骨 highlight可以用呍呢拿色眼影,接近亞洲人膚色但又可低調提亮,白色眼影效果往往太硬。

Tips
d.最安全係在自然日光及白色光管下打 highlight,在黃燈下很易因偏色而導致過度重手!


Shading以粉狀居多,多呈啡色,以自然又低調地模擬暗影!可令輪廓更立體, Angus提醒大家:「雖然有瘦面作用,但只係以陰影去改善視覺效果,唔可以一味重手。」佢話陰影可令蘋果位更顯眼,化濃妝時,比用胭脂更能造出利落輪廓,故可以省卻胭脂!

Where
c.顴骨下方打了陰影,面形即時像削了骨般立體。
d.在腮骨以上,圍住面周 1/3位置畫一圈並向內 blend散,面珠即減 2磅。
e.唇下掃 2下陰影,即有蝦餃下巴。
How
將陰影由的水掃至嘴角,自然形成削面效果,新手可嘟起嘴唇,在凹陷位置上色。
Colour
陰影一定要用粉狀才自然,化淡妝或 nude妝,可用冷調的啡色,若你皮膚黑或化濃妝,又甚少用胭脂則可選帶紅的暖啡色。
Tips
唔少人都會於眉頭打少少陰影,令眼窩更深、鼻樑更挺,但若你愛化今年流韓式 boyish粗眉,就要選淺一度的陰影及眉粉顏色,否則很難造出層次。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...