7.20.2010

人間喜劇 + 志明與春嬌


人間喜劇 在電台的宣傳語句, 係"2010暑假最好笑的港產片" (因為得一套...)
觀眾評語是"笑到標眼淚"... (你淚線也真太發達了吧)
"由頭笑到落尾" (你看的版本 只得10分鐘? 該不是電影院上影的102分鐘版本吧?)
...........
...........
誇張!
但細想 這又很配合 杜汶澤和王祖藍 有點浮誇的感覺
總之是為了杜汶澤和王祖藍而入埸










Blythe 指數  6

不致於"由頭笑到落尾", 但內容不乏佳作, 教人回味! 支持港產片加多1分 
Total 7

由於正值電影宣傳期間, 我收聽了多個人間喜劇杜汶澤的電台訪問
杜汶澤正是戲裡戲外同樣精彩


電台訪問的可聽性, 我會給它9分 , 真正由頭笑到落尾 !!
引用一句他在訪問中的對話
(正在討論電影志明與春嬌的手法)
"大部份係條窄窄的後巷拍攝, 但出來的效果想像空間可以好闊" ... 形容很到肉!

(題外話, 電影志明與春嬌我會比9對眼 
對白真精彩, 無冷埸... 只怕你睇唔切, 我就睇漏左隻UFO
好多人問UFO係邊
正確出現時間係近片尾, 兩人買完 平價煙 之後,
將架車停左係天僑, 然後行落車邊食煙邊傾計.
此時上空便會出現一隻UFO劃過.
如果我係煙民, 我可能更投入, 會比10分 )

電影人鄒凱光話, "笑片要在頭5分鐘內把觀眾引爆笑聲, 要不大家都會繞住手, 睇你點死"
好明顯 "人間喜劇" 絕對做到這一點, 結果....... D 觀眾開始係又笑唔係又笑....

杜汶澤在戲中說話帶有濃厚鄉音.... 大家爆笑
(你去旺角行一轉, 好少人講字正腔圓的廣東話, 咁仲覺得好笑?)
他露一露個肥肚腩..... 大家又爆笑  (佢係 "女皇辧工室" 套電視劇都有露過...哈哈.)
他瞓身裸體.... 大家再爆笑 (睇過啦..... 不過我都有笑..哈哈...好笑!) 
以上全部 Trailer 已經有...當然電影中有更多笑位





片中不乏精彩對白, 有很多和電影相關的笑料, 例如 "最後武士", "藉着雨點說愛你", 又例如扮劉華, 扮葉問 都係佳作! (我唔穿橋, 自己睇, 真係好鬼好笑 !)  另外訪問提到片中有很業界 in - joke, 係呀, 唔係寫比我地D平民百姓睇...所以我不多說了

片尾 NG 片段....好好好好好好好笑







我已經睇左最新的 春嬌與志明 Love in the buff 
按此收看網誌 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...