10.27.2010

Blythe Fashion Obsession 8週年慈善展覽



原文刊於2009年10月
好多人話展覽會場的四個 "小場景" 不知所謂.

我覺得如果當係朋友屋企影下相, 都算唔錯.

哈哈,朋友屋企!!
Photobucket


*****************************************************************

係唔係法國南部? 秋日陽光 ?
點解地下有罐石油氣?





原來係廣東道




我係屋企個樣係唔係精神好多? 你隨便坐. 飲D咩呀?



媽呀, 驚!
驚D佈景咁流.
抱我走呀,唔該!


*******************************************************************************
P.S. 我同囡囡 Ball Ball 拍照的時候, 大量人仕 "順手偷拍" 
       見字請即自首 (Send 番張相比我)
       包你無事 ^^ 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...