10.04.2010

iPhone4 比 Apple Cut 單? 但我有Fedex 提早送貨




聽講好多 iPhone4 炒家比 Apple Cut 單. 一次訂10部, 又真係誇張左。 雖然我有6兄弟姊妹, 都想送比佢地一人一部, 再加父母同密友, 連自己... 10 部自用, 真係唔奇 ! 不過好難令人入信。 哈哈!

正因 Apple 終於 "做野", 而本尊部 iPhone4 亦因此受惠提早收到 !! 呵呵呵! 提早幾多 ? 真係有D唔好意思講. 我9月15日在英文網訂購, 原定送貨為 10月28日。現在提早到...



現在提早到 10月2日由 Fedex 送貨。 竟然還可以趕上黃金週內放售。Photobucket


我本來打算, 一收到便直奔先達出貨。 但諗深一層, 咁多人比 Apple Cut 單, 市場供應短期內應該少左, 而且訂左10部班寒友又走埋 (為了急於找咭數, 賺兩三百都照放...) , 個回收價點都可以升小小, 所以都係 hold hold 先。 正如 Apple 比炒家的信中所說 "為了確保所有客戶都有機會擁有 iPhone " , Apple 的目標老蓮咁遠大, 以聯通目前的上客量, 宏業又豈可一朝兩日可以完成 ! 應該仲有水位比我地游下。

Fedex 送貨小笑話

話說我於9月30日收到Apple 的出貨通知後, 我和友人便不斷用那個 Tracking No. 去追件, 睇下幾時清關, 幾時離開貨運站等等。 10月1日國慶放假唔出貨, 我有點失望... 10月2日 我們在家中又不斷去追件... 忽然朋友大叫 "送到門口啦 ! " 吓! Fedex個網勁成咁?! 去到門口都有更新 ?! 我正想要再擦新網頁之際......... 我朋友再大叫 "你個屋企門鍾響呀!" 爆笑 !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...