10.26.2010

iPhone 4 回收價又急升

Image from On.CC

回收價又急升了
二手 iPhone4  回收價都有 $5700
真係可以考慮下先行放左自己用緊部 iPhone 4
遲少少再買番 都叫做賺$700
兼賺保養期 和享受多一次 "開盒" 的喜悅
或者買部 iPod Touch ($1788) 加 蘋果皮 (約$600) 頂住先
仲唔使剪 SIM 咭, 又慳 $20皮
又或者等出白色 iPhone 4 先再買又得
唉, 攪咁多野...
都係 事緣 Apple 的官方網頁唔賣電話比香港客
都係你地班不理性的炒家累事  下下都 order 10部
當人 Apple 無到

上次申請免費 GelaSkin 又係咁
我聽講有人申請100張 ...哈哈
真係玩爆這間只有30人的公司

殺雞取卵 -- 港人的拿手好戲
玩死D潮物, 我地都唔係第一次
呵呵呵

Apple 點封殺香港都好啦
千其唔好唔比我地港客買白色 iPhone 呀呀呀呀呀
真係有D驚


Photobucket




iPhone4 32GB炒至$8000 轉載自東方日報 

【本報訊】一直熱賣的iPhone 4再掀炒風,由於生產商官方網站...





【本報訊】一直熱賣的iPhone 4再掀炒風,由於生產商官方網站前日突然停止接受網上訂購,原價四千九百多元的16GB版iPhone 4的旺角先達收機價,升至六千六百元,而原價近六千元的32GB版收機價更可高達七千五百元。有手機店負責人直言近一周放貨量大跌九成,推高售價,16GB版售價達六千八百元至七千元,預計售價可再創新高。淨機無得買,追Phone一族只好到各電訊商連合約出機,但除了3有現貨之外,1010、one2free和數碼通都要等一至三星期。先達廣場多間商舖均貼出高價收購iPhone 4,相信暫停接受網上訂購消息可能進一步刺激售價。

近兩周放貨量急跌

生產商的官方網站前日突然宣布iPhone 4「暫無供應」,連上一代的iPhone 3GS也一樣無供應,但是無交代原因,亦未交代何時恢復接受訂購。但其他地區包括美國、中國則繼續接受網上訂購,本報昨日未能聯絡生產商回應。

官方網站無新機供應的消息一出,iPhone4售賣熱點旺角先達廣場的炒風更熱。G‧World mobile負責人劉志剛稱,近兩周的放貨量由以往每日二百多部急跌至約二十部,16GB及32GB版的收購價分別升至六千六百元及七千五百元,預計可能再升數百元,售價亦因來貨短缺有所上升,其中32GB版更突破八千大關(見表)。他估計,停售可能與即將推出白色版iPhone4有關。

網民就此更有熱烈討論,普遍認為是內地iPhone 4供不應求,生產商寧願留貨在內地發售;亦有人憧憬白色iPhone 4,甚至iPhone 5快將推出所致。有人稱:「如果大家由八月開始全程炒iPhone 4,真係可以月入幾十萬啊!」

本報昨向各電訊商查詢出iPhone 4情況,3說,昨有兩場展銷會可以即時出機,到門市出機則要等兩、三日才有貨;1010則指最近來貨比較快,但仍需等候一周左右,較之前等三星期為快。




*如果你有時間也可以看看我其他關於 Apple 蘋果產品 的文章 , 在左邊選 "唉瘋" (或直接按此)



最新文章 : iPhone 4S 最新回收價 (6月17日2012年)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...