10.11.2010

踢爆 iPhone 4 Facebook 假回收價 (更新回收價 10/11)



 終於等到黃金星期三 (10/7), 我見回收價略有起色 (回升至 $5750) 。 於是出貨啦, 點知...嬲嬲嬲...



那個面書群組 話說會每小時更新, 但係無人聽電話 (打過幾次, 亦有很多其他網友留言有同樣情況) 原來係有價無市。 你噏咩價都得啦巴打 !

於是自己死死氣出先達... 問左7間...



問左7間 , 有2間唔收, 2間 $5500, 2間 $5550, 1間 $5300。 其中開價 $5300 果間, 老板見我頭也不回, 操半咸淡廣東話的他拉了我一下, 看我部機一眼, 說 "$5550啦" , 我呆一呆 (其實係聽唔清楚他的廣東話 XD ) 老板都知我聽唔清楚, 再說 "三個五呀" ... 哈哈哈, 我心目中的價是 $5800-$6000, 那一刻好想回他一句, 我大你四個六....哈哈哈, 開呀 ! 哈哈哈!

下午市場傳言蘋果索取 bumper 的網站已關閉, 所以要扣除 bumper 的費用。 藉口 ! 擺明壓價 !今天有貨在手的, 好明顯是早過 9月30日買機。蘋果一早講左9月30日前買機有bumper送 (要30日內申請) , 仲可 Full Refund 全數退款 有圖為証




索取 Bumper 的網站 好正常 ^^


是次回收 = 勁失敗 Photobucket  賠了$10車費, 還口痕喝了杯 $15 的雷格三兄弟奶茶。係唔係個天知我用左新信用咭買 iPhone, 已賺左迎新禮物 ( 現金! ), 又賺左積分, 仲可以吐現 ... ... ... ... 唉!瘋! 博一鋪, 我決定再 hold hold 先 !



************************
更新回收價 10/11
是日行左3間
$5500, $5730, $5750
$5730 那間號稱 "極高價"  -- 是她自己在門外叫喊
Photobucket
我今次實在忍不住對她說 " 咁叫極高價?" 
於是她說 +20
... ... ... ... ... 無言
$5750 放晒...
Apple 收緊買機條款
又要比喱 又要比路
應該可趕絕一些炒家 至少我一定走先
顛完, 炒完, 總算參與過
好! 回歸炒股


*如果你有時間也可以看看我其他關於 Apple 蘋果產品 的文章 , 在左邊選 "唉瘋" (或直接按此)



最新文章 : iPhone 4S 最新回收價 (6月17日2012年)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...