10.29.2010

Blythe 8th Anniversary 攝影比賽 沒有參賽的作品


原文刊於2009年10月



我覺得自己靚過 Angelababy
下次搵我做代言人仲好啦
我識唔識擺佢個 Pose ?
梗係得啦!
不過,媽咪話要一手揸機, 一手揸住我
影相唔 Out Focus 都偷笑
影影下我仲成個飛身跌係 海港城商場大堂
淤到...
媽咪話自己仆親都無咁淤






海港城商場大堂牆上 張poster有兩個人咁高
穿紅裙那個便是AngelaBaby





就係佢 Photobucket 
佢嫌我阻住佢
佢有兩個模特兒 和 兩個助手 (一個揸反光板, 一個揸腳架)
佢有所不知,
我媽咪都有兩個模特兒 和一隻左手 兩個企架 Photobucket
模特兒係7週年, 同Friendly Freckles




P.S. 嗚謝路人甲!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...