6.05.2011

遊走檳城 Gurney Plaza Day 2 晚上 (4)


我一直以為檳城比香港落後, 但走進 Gurney Plaza 開始覺得唔係 ! Gurney Plaza 比沙田新城市廣場還要大 ! 樓高九層, 大到呢 !! 其實都好似香港, 有SaSa, 有 Watson, 有Manning , 有Levis .

今晚試下 Food Court .

無花果燉話梅 ? 燉 ? 夠誇張 !


我想起台灣 商場地庫的鐵板燒 好好味好有趣, 所以選了 Mr. Teppanyaki 鐵板燒.















盛惠 RM 41 ( 約 HK$100 )
貴過我今日的 早餐,午餐, 下午茶 加埋 !

唔好食 ! 嬲 !
認住佢 !




























食完 Dinner 去Cold Storage 超級市場 買茶葉.

是 BOH 的 Cameron Hill 紅茶。我飲過 Darjeeling 紅茶 , 中國祁門紅茶 ,不過 BOH 的 Cameron Hill Gold Blend ~ 真係一試難忘, 再試愛上 !


圖中 這個是 荔枝加玫瑰花



離開超市, 我們想吃甜品, 經過之前的經驗, 都係去新關仔角夜市 比較經濟實惠 !


我選了龍眼冰 和 珍多冰.


冰是用椰子汁打成雪花冰, 又夠凍, 又夠味 !


坐了一會 ,發現那檔馳名的炒粿條今晚 不用排隊, 所以又食過 !


炒粿條有兩種, 分別係 RM4 和RM5. 兩種份量相若.

這碟是 RM 5. 粿條較 RM4 的幼身, 蝦較大隻, 亦較辣.好好味 !

( 炒粿條檔口 詳看 Day1 )










下篇 : 遊走檳城 外面 (5)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...