6.08.2011

遊走檳城 喬治市 多春茶室 Day 3 上午 (6)



今日 轉了酒店 -- 龍城酒店。房間一般, 但勝在位置非常便利。鄰近食店林立,連紅園夜市都只係五分鐘腳程。

今早在大堂 見到這個境況, 你估下咩事呀 ?我一估就中啦, 哈哈!
當然唔係 check in 住酒店啦 !

提示 : 1. 係香港都會發生, 仲會有新聞報導
           2. 如果發生係香港, D人只會著全黑色

(答案在篇末找)




檳城 第三日 的早餐 於 有名的 多春茶室 。
多春茶室 位於 喬治市 的一條小橫巷內 ,附近的建築似去了六十年代的舊香港。
位置不好找, 但你用廣東話問路, 一定會有人識指你去。
多春茶室地址:  184 Campbell St., 10100 Georgetown. 




這是放在卓子上 方便你吃的椰槳飯.

我沒有嚐過  因我早餐比較少吃飯, 到了中午想吃飯, 我又不見有得賣。 因為椰槳飯是當地傳統早餐, 果然係生活習慣的差異。

我例牌 要了兩份 咖啡 + Kaya 多士 + 半熟蛋

我等位 花了約十分鍾, 等待第一樣食物 再用了十分鐘.





每塊用人手  炭燒 的 Kaya 多士。
詳見上面大圖, 六尺高的印度仔 蹲在地上 對著炭火燒出來 。
結論 : 多士唔夠脆 , 賣相唔靚,Kaya 唔香。

唔好怪我, 我只是有話直說。在網絡上吹噓多春茶室的文章實在太多太多, 所以慕名而來也實在多, 看著幾位夥計忙得不可開交, 如何可以照顧食物質素和客戶服務呢 ?

已經四十五分鐘了, 還欠一杯咖啡。你幻想一下在三十度氣溫下, 坐在一條橫巷中, 等待一杯不怎麼好喝, 週街都有的咖啡…


我絕對相信 多春茶室 曾經很出色… 曾經是個地標…


吃過早餐, 一於遊走 喬治市 George Town 舊城區, 放眼盡是古舊的建築群.


L1040569.jpg


L1040566.jpg


L1040547.jpg


L1040567.jpg


走了沒一會 我已接近中暑, 正想走進 7-11 涼快降溫, 哈哈, 發現竟然和街外的溫度沒差多少。 用偏方消暑 —— 購物 (能治百病!),隨手買了一條圍巾 Sarong 。即刻好番好多 ^^ 。然後 順便在酒店附近 78 Kafe 吃 lunch 歇歇腳。



★鳴謝友達 Mr. BLT 借出部份照片
真係影得幾靚 !



★謎底 : 全部係年青人, 身光頸靚, 手拿一個文件夾。其實 是 Malaysia Airline 的招聘會, 這個情景和香港 國泰航空 招聘會一模一樣。只是在香港, 他們會穿全黑, 又稱黑衣人。



下篇 極樂叻沙 Day 3 下午 (7)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...